duitAku rasa bulan ni bulan pinjam duit. Dan aku pulak jadi Ahlong(along). Nasib baik aku tak jahat macam along. Setakat ni sekurang-kurangnya dah 3 orang nak pinjam duit. Korang ingat aku cap duit ke. Oleh sebab aku pun dah tiada budget bulan ni, cuma yang mula-mula minta je dapat. Iaitu Dato K. Aku panggil dia Dato K sebab dia ramai makwe masa bujang dulu.

Bulan ni bulan banyak keluar duit. Duit sewa RM500, bagi mak RM300, bil klinik RM100 dan Dato K RM100. Nasib baik api-air tak perlu bayar.

Lagi 2 orang nak pinjam tu, sori, aku pokai dah. Ada duit simpan tapi tak nak kacau.

Kalau korang berdua nak juga cuba senaraikan 10 sebab kenapa korang nak. Aku nak korang buat dalam bentuk karangan dalam lebih kurang 300 patah perkataan. Cuma seorang je yang layak diberi pinjaman. Muahahahaha….

Lagi sorang pula member aku nak jumpa esok malam. Nak suruh join MLM dia la tu. MLM aku tak berapa minat le. Maklum la aku antisosial.

Kalau terdesak sangat nak pinjam, pi mintak dekat Pakdi.

By admin

5 thoughts on “Bulan pinjam duit”
  1. saya ada masalah besar….boleh bantu saya ?
    saya sangat sayangkan isteri dan anak saya…saya tak sanggup lihat semua ini musnah…tolong lah bantu saya..0129849712

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.