Pitam

Byadmin

Mar 19, 2009

Semalam ketika pergi klinik untuk memeriksa telinga yang berdarah, aku tiba-tiba pitam di klinik. Nasib baik di klinik, adalah doktor. Kata doktor oksigen kurang naik ke otak menyebabkan jantung lemah. Nyaris-nyaris tak kena pergi hospital disebabkan tak ada ambulans.

Hari ni pun masih lemah lagi, tapi disebabkan kerja kena pergi lah juga. Aduhai, susah juga bujang ni. Tak ada yang boleh tolong jaga.

Kena masuk air juga la semalam. Nasib baik tak ada apa-apa. Kalau ikutkan memang dah ada sejarah pitam ni. Sejak dari sekolah rendah lagi. Mungkin dalam 2-3 tahun sekali masa sekolah rendah akan pitam, terutama sekali waktu perhimpunan bila kena berdiri lama.

Setelah doktor periksa, doktor kata kandungan gula ok, cuma masa pitam tu tekanan darah rendah sangat. Doktor juga buat ECG(pemeriksaan jantung). Dan doktor kata ok.

Rasanya mungkin disebabkan tak makan kot tengah hari. Saya memang tak makan tengah hari kalau kerja malam. Dan sejak sebulan dua ni memang tak ada selera makan. Tak tahu kenapa. Kadang-kadang tu makan nasi separuh pun tak habis. Dah la beli nasi separuh, separuh dari separuh tu sahaja yang mampu dimakan.

Nampak macam serius je ni.

By admin

9 thoughts on “Pitam”
  1. Janggel Hola, mucho tiempo sin ver. Estoy muy ocupado ahora, casi sin tiempo para socializar. Gracias por visitar mi blog. Voy a tu blog casi todos los días desde mi relación con usted. Eres un buen escritor y narrador historia.

  2. ¿Sueldo grande? ¡¡haga caso de usted, im trabajando con el gobierno okey!!! ¡ningún sueldo grande! el kalau dapat OT ok la jugak …. cual alguna vez es, alhamdulillah…

  3. ادي، كناڤ اكو دفتر ادسينسي ده باڽق كالي، ڤاستو ديوراڠ اشيق چاكڤ اكو ڤوڽا ويبسايت تق سوڤڤورت بهاس ديوراڠ؟ اكو ده بوبوه بهاس ايندون ڤون تق سوڤڤورت جوڬق. ده تيڬ كالي اكو دفتر ده..ده تيڬ ايÙيل اكو بوات تاو تق. نڤاي ياي؟

  4. Inetz, i intentar regístrese para adsense para muchos veces pero mantener diciéndome que mi sitio web idioma no está soportada a su sistema. Yo ya registrarse para tres veces usando tres diferentes dirección de correo electrónico. Así cómo? i intenta registrar bajo indonesia idioma retruécano Tak boleh jugak! Ayuda!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Enable Notifications.    Ok No thanks