.

Uncategorized »

Akan datang GeForce GTX 650 Ti
[ 4 Aug 2012 | No Comment | ]

Kad grafik ini bakal datang pada suku ke 4 tahun ini. NVIDIA Geforce GTX 650 Ti berasaskan cip Kepler GK106 dengan 960 teras CUDA. Ianya turut disertakan dengan 128-bit memori dan mungkin dikelauarkan dalam versi 1GB dan 2GB.

Tags: akan, datang, geforce

Read the full story »

Uncategorized »

Hantu kayu
[ 3 Aug 2012 | No Comment | ]

Apehal lak TV3 ni tetiba gelap. TV rosak ker atau siaran yang rosak.
Sedap betui popia basah pasar Ramadhan Alam Megah yang dibeli tadi. Memang best. Tapi tak de pulak mangga pulut kat sini. Maner nak cari yer. Ngidam ngalahkan pompuan ngandung. Kekeke..
Kira dah hampir pertengahan bulan Ramadhan dah ni. Semangat nak raya dah semakin membuak-buak tapi rasanya tahun ni ada perbezaan la dari tahun lepas. Ada benda yang tidak boleh berubah pun. Iaitu KENYATAAN.
 
 

Tags: hantu, kayu

Read the full story »

Uncategorized »

Diana Amir
[ 1 Aug 2012 | No Comment | ]

Kata orang tua-tua kalau nak anak cantik dan hensem masa ibu mengandung makan buah yang manis contohnya epal, anggur dan sebagainya. Kalau makan buah yang masam nanti dapat anak yang muka masam mencuka. Tah betul atau tidak cuma petua orang-orang tua. Ada yang dah cuba?
Ramai yang dikurniakan wajah yang cantik dan hensem. Tapi apakah wajah yang cantik dan hensem secantik dan sehensem perangainya.
Perempuan cantik ramai lelaki tergila-gilakan. Dua negara boleh berperang sebab nak berebut sorang perempuan. Adik beradik boleh berparang berebut perempuan. Kawan baik boleh jadi musuh. Ada yang cantik …

Read the full story »

Uncategorized »

Tengok atas bawah atas bawah macam nak makan orang
[ 31 Jul 2012 | No Comment | ]

Bukan orang pompuan je kalau masuk dalam lif ada orang pandang dari atas ke bawah. Kenapa perlu tengok orang dari atas ke bawah kalau orang masuk lif. Pelik betui la sesetengah orang. Macam tak pernah tengok orang.
Kalau lif tu aku punya aku nak letak dalam lif  “Jangan pandang orang dari atas ke bawah”
Lif apartment aku tu amatlah perlahan. Dah la tu hanya satu yang berfungsi. Nasib baik rumah tingkat 4 je. Biasa kalau lambat naik tangga je.

Tags: atas, bawah, macam, makan, orang, tengok

Read the full story »

Uncategorized »

Duit banyak tak semestinya hidup senang
[ 30 Jul 2012 | No Comment | ]

Kata orang, besar periuk besar juga keraknya. Orang yang berduit dah pasti belanjanya juga besar. Rumahnya juga besar. Keretanya banyak. Duit banyak. Melancong ke luar negara bila bercuti. Dan macam-macam lagi perkara yang terlintas dalam kepala mahu dicuba. Orang miskin hanyalah boleh mimpi jadi macam itu.
Tapi yang hakiki duit banyak tak semestinya senang. Lihat di sekeliling kita, apa yang kita lihat kadangkala hanyalah luaran. Tapi dalamannya hanya orang tersebut yang mengetahui. Orang yang diuji dengan harta ada yang bersyukur dan tidak kurang juga yang kufur.
Harta cuma ujian kalau kita sedar. …

Read the full story »