Home » Uncategorized

Wishlist gajet 2012

15 November 2012 No Comment

Tinggal sebulan lebih lagi sebelum tahun 2013 menjengah. Nampak gaya tak semua plan tahun ni tercapai. Kena bawa kat tahun depan. Harap tahun sepan lebih baik dari tahun ni yang penuh dengan kesedian dan kelukaan hahaha…

Orang kata kalau dah nyala rasa tu dengan gajet dan IT, buat apa pun mesti berkaitan dengan hal ni. Gajet telefon pintar iPhone dah aku dapat. Target berikut dan tentu tablet. Kalau ikutkan tren sekarang lebih kepada tablet dimana semua gajet lebih kepada gajet bergerak seperti telefon pintar, tablet, laptop nipis dan sebagainya. Baru je Microsoft melepaskan sistem operasi mereka yang terbaru diotimasikan untuk skrin sesentuh dan sistem operasi untuk tablet. Dunia kini semakin mudah.

Tahun depan punya gajet wishlist;

Takpun nak tukar laptop sekarang kepada laptop Asus. Teringin nak pakai Asus.



Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.