Home » Uncategorized

christian.com.my kena hack

13 January 2010 10 Comments

christian.com.my kena hack

Laman web  christian.com.my telah di hack oleh penggodam yang mendakwa sebagai “OreKelateCrew”. Ini adalah dipercayai ada kaitan dengan isu penggunaan nama Allah yang hangat dibahaskan ketika ini.

Ketika ini laman itu sudah tidak dapat diakses.

Gambar dan sumber via.



10 Comments »

  • izzat said:

    makin ramai menyuarakan pendapat melalui cara hack website2 tertentu ni. Cara yang agak radikal, namun berkesan. 😀
    .-= izzat´s last blog ..Bloggers, We Care Each Other =-.

  • admin (author) said:

    Setakat tunjuk perasaan macam tu je la boleh.

  • apanii said:

    Berkesan kepala hotak kau.

    Semua hacker hacker ni nak jadi jaguh Kampung, tapi “loser” di pandangan dunia. Semuanya fikiran sempit macam budak budak.

    Malaysia skrang bagaikan kapal yang sedang karam. Jerit jerit lagi lah. Orang2 yang bijak semuanya dah lari ke negara lain.

    Bukalah mata and tengok dunia yang sebenar!

  • admin (author) said:

    Terjemahkan dalam kertas undi….

  • baem said:

    diorang nie memang sukakan perang nie….
    .-= baem´s last blog ..Kemenangan Aizat,Ada Orang Dalam Ke? =-.

  • admin (author) said:

    Isu dengan Indonesia dah surut, mai isu ni pulak.

  • epalejau said:

    em…yeke betul orang kelate yg hack..
    ke ada yang saje nak memanfaatan keadaan?
    sama la ngan isu bakar church sume tu.
    takde bukti ape2 lagi pun sape yg bakar..
    .-= epalejau´s last blog ..no, u are not. =-.

  • admin (author) said:

    Mungkin la kot Oghe Klate.

  • ery said:

    padan ngan muker.. hahaha

  • admin (author) said:

    Security longgar. Kena la hack.

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.