Home » Archive

Articles tagged with: zahir

Uncategorized »

[15 Aug 2012 | No Comment | ]

Tinggal esok je lagi nak kerja ni. Mood dah tukar jadi mood raya. Tapi jangan le pulak bermalas-malasan ye. Rasa sekejap je sebulan. Tup-tup dah nak raya.
Aku balik kampung mungkin lusa.
Sape yang bawa moto tu hati-hati. Periksa dulu keadaan tayar jangan dah atas lebuhraya ada masalah pulak nanti. Same gak yang bawa kereta, tak perlu laju-laju pun. Tak perlu tergesa-gesa.
Salam Aidilfitri untuk pelawat inertz.com dipohon ampun maaf jika ada terkasar bahasa tersilap tulis.

Tags: aidilfitri, hari, maaf, raya, selamat, zahir

misc »

[14 Sep 2009 | 16 Comments | ]

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pelawat inertz.com.
Puasa tinggal berapa hari aje lagi kan. Kira masing-masing dengan mood raya dah ni.