Home » Archive

Articles tagged with: selamat

Uncategorized »

[15 Aug 2012 | No Comment | ]

Tinggal esok je lagi nak kerja ni. Mood dah tukar jadi mood raya. Tapi jangan le pulak bermalas-malasan ye. Rasa sekejap je sebulan. Tup-tup dah nak raya.
Aku balik kampung mungkin lusa.
Sape yang bawa moto tu hati-hati. Periksa dulu keadaan tayar jangan dah atas lebuhraya ada masalah pulak nanti. Same gak yang bawa kereta, tak perlu laju-laju pun. Tak perlu tergesa-gesa.
Salam Aidilfitri untuk pelawat inertz.com dipohon ampun maaf jika ada terkasar bahasa tersilap tulis.

Tags: aidilfitri, hari, maaf, raya, selamat, zahir

Uncategorized »

[1 Jan 2012 | One Comment | ]

Tak lama pun setahun. Rasanya macam semalam. Tup-tup kita dah tinggalkan tahun 2011 dengan seribu kenangan. Moga tahun baru ini lebih memberikan keceriaan dan kebahagiaan.
Azam tahun 2011 sudah tercapai atau belum? Macam mana pulak dengan azam 2012.
Kalau kaki gadjet macam aku ni tentu ada wishlist macam wishlist tahun 2009 dan wishlist tahun 2010
Tahun 2011 takde wishlist rupanya.
Apa yang dirancang sebelum ni nampaknya tak menjadi. Kena la buat tahun 2012. Ape tu? Biarlah rahsia.
 

Tags: 2011, 2012, datang, selamat, tinggal

Uncategorized »

[26 Nov 2009 | No Comment | ]

Selamat Hari Raya AidilAdha
Setiap tahun pada bulan Zulhijjah, jutaan umat Islam mengunjungi Baitullah di kota Mekah untuk menunaikan ibadat haji. Pada setiap 10 Zulhijjah, seluruh umat Islam menyambut kedatangan hari kebesaran Islam iaitu Hari Raya Aidil Adha atau Hari Raya Korban. Pada hari itu, umat Islam mengadakan solat sunat hari raya di samping menyembelih binatang ternakan seperti unta dan lembu untuk dikorbankan. Penyembelihan korban dilakukan setelah selesai solat Aidil Adha dan masih dapat dilakukan pada hari-hari tasyrik iaitu 11,12 dan 13 Zulhijjah.
Mengikut bahasa, perkataan korban bermaksud dekat. Manakala dari segi …

misc »

[14 Sep 2009 | 16 Comments | ]

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pelawat inertz.com.
Puasa tinggal berapa hari aje lagi kan. Kira masing-masing dengan mood raya dah ni.