Home » Uncategorized

Selamat tinggal 2011, selamat datang 2012

1 January 2012 One Comment

Tak lama pun setahun. Rasanya macam semalam. Tup-tup kita dah tinggalkan tahun 2011 dengan seribu kenangan. Moga tahun baru ini lebih memberikan keceriaan dan kebahagiaan.

Azam tahun 2011 sudah tercapai atau belum? Macam mana pulak dengan azam 2012.

Kalau kaki gadjet macam aku ni tentu ada wishlist macam wishlist tahun 2009 dan wishlist tahun 2010

Tahun 2011 takde wishlist rupanya.

Apa yang dirancang sebelum ni nampaknya tak menjadi. Kena la buat tahun 2012. Ape tu? Biarlah rahsia.

 



One Comment »

  • Agr3v0 said:

    Selamat tahun baru 🙂 Semoga tahun ini tahun yg penuh berkah dan rahmat.. Amiin..

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.