Home » Archive

Articles tagged with: jukebox

Uncategorized »

[21 Mar 2010 | One Comment | ]

Sekarang ni ada lagi tak benda ni? Masuk duit 50 sen dan pilih lagu yang kita nak dan dengar lagu tu.
Kalau dulu zaman sekolah selalu gak pergi kat satu kedai makan kat Taiping sebelah Fajar lama tu. Tempat tu memang ada CD jukebox. Tah ade tak lagi benda tu sekarang, lama dah tak menjengah kedai tu. Wujud lagi ke.
Dulu tak macam sekarang, dulu cetak rompak tak seteruk sekarang. Jadi harga CD memang mahal, mana le mampu budak sekolah macam aku dulu beli. Kaset mampu la. Tu pun kadang-kadang tereksiden beli …