Home » Uncategorized

Hafiz juara AF7

17 May 2009 4 Comments

hafizAku tak follow sangat AF ni. Yang aku betul-betul follow dulu masa AF3. Sanggup tu waktu rest tengah hari balik umah nak tgk diari. Hehe.

Dan malam semalam Hafiz dari Sarawak telah dinobatkan sebagai juara baru Akademi Fantasia 7 yang diadakan di Stadium Putra.

Hafiz membawa pulang hadiah utama sebuah Honda Accord 2.0, wang tunai RM20,000 serta hadiah sampingan lain.

Tempat kedua dimenangi oleh Aril, ketiga Akim, keempat Yazid dan satu-satunya peserta wanita Isma berada di tempat kelima.

Patut la ramai nak jadi artis sekarang. Hadiah dia boleh tahan. Tahniah Hafiz.



4 Comments »

  • blinkky said:

    Aku rasa dah sangat sesuai Hafiz dapat tempat pertama =)

  • ohmelayu said:

    hehe. seperti dalam dugaan. Hafiz menang. Tahniah!

  • admin (author) said:

    @blinkky Ramai peminat tentu menang.
    @ohmelayu Memang dah dijangkakan. Berbakat besar budak tu.

  • Melayu Boleh said:

    mmg dalam ramalan..
    dia mmg mantap pun..
    semua pakej cukup lengkap..
    tahniah buat beliau.

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.