Home » Uncategorized

Tengok atas bawah atas bawah macam nak makan orang

31 July 2012 No Comment

Bukan orang pompuan je kalau masuk dalam lif ada orang pandang dari atas ke bawah. Kenapa perlu tengok orang dari atas ke bawah kalau orang masuk lif. Pelik betui la sesetengah orang. Macam tak pernah tengok orang.

Kalau lif tu aku punya aku nak letak dalam lif  “Jangan pandang orang dari atas ke bawah”

Lif apartment aku tu amatlah perlahan. Dah la tu hanya satu yang berfungsi. Nasib baik rumah tingkat 4 je. Biasa kalau lambat naik tangga je.



Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.