Bukan orang pompuan je kalau masuk dalam lif ada orang pandang dari atas ke bawah. Kenapa perlu tengok orang dari atas ke bawah kalau orang masuk lif. Pelik betui la sesetengah orang. Macam tak pernah tengok orang.

Kalau lif tu aku punya aku nak letak dalam lif  “Jangan pandang orang dari atas ke bawah”

Lif apartment aku tu amatlah perlahan. Dah la tu hanya satu yang berfungsi. Nasib baik rumah tingkat 4 je. Biasa kalau lambat naik tangga je.

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Enable Notifications.    Ok No thanks