Home » Archive

Articles tagged with: plaza

Uncategorized »

[13 Mar 2010 | 6 Comments | ]

Kalau siapa yang selalu pergi Low Yat atau Imbi Plaza naik moto untuk jalan-jalan barang PC tentu perasan tentang penjaga parkir haram.
Sebenarnya letak motor kat Imbi Plaza terutamanya mana kena bayar, tapi ada juga mamat yang jaga.
Benda ni bukan baru tapi dah lama, sejak dulu lagi. Rasanya kalau kata tak ada operasi mustahil. Kalau ditengokkan mereka ni tak ubah macam kaki pau.
Baru-baru ni masa aku pegi Imbi untuk servey barang, nak parking je dah disambut, punya le nak elak mereka ni. Ceh. Tak pe la, janji aku boleh parking. Oleh …