Home » misc

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin

14 July 2015 No Comment

rayaHari ni last kerja. Malam ni dah nak gerak balik kampung. Mood kerja kat opis pun dah tukar jadi mood raya.

Rasa sekejap je Ramadhan dah nak tinggalkan kita.

Yang bawak moto tu cek tayar ok ke tak. Tayar botak ke tak. Aku pernah tersadai gak kat highway time balik kampung raya tayar pecah.

Yang bawak kereta tu tak perlu la laju sangat. Berpada-pada orang kata. Semua nak sampai kampung dengan selamat.

Salam Aidilfitri untuk pelawat inertz.com dipohon ampun maaf jika ada terkasar bahasa tersilap tulis.



Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.