rayaHari ni last kerja. Malam ni dah nak gerak balik kampung. Mood kerja kat opis pun dah tukar jadi mood raya.

Rasa sekejap je Ramadhan dah nak tinggalkan kita.

Yang bawak moto tu cek tayar ok ke tak. Tayar botak ke tak. Aku pernah tersadai gak kat highway time balik kampung raya tayar pecah.

Yang bawak kereta tu tak perlu la laju sangat. Berpada-pada orang kata. Semua nak sampai kampung dengan selamat.

Salam Aidilfitri untuk pelawat inertz.com dipohon ampun maaf jika ada terkasar bahasa tersilap tulis.

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.