Home » Uncategorized

Kelantan kalah 1-3 dengan Negeri Sembilan

8 November 2009 No Comment

kelantan_vs_negerisembilan

Siapa tengok bola Kelantan lawan Negeri sembilan semalam tentu tak setuju dengan tindakan penyokong yang membakar bangku stadium. Macam tak ada semangat kesukanan langsung. Memalukan imej negeri Kelantan je walaupun aku bukan orang Kelantan.

Bukan ke sebelum tu Menteri besar Kelantan dah bagi nasihat jangan bawa mercun, baling mercun. Tapi bawa juga, baling juga. Degil juga tu.

Pada aku, mercun-mercun ni memang dah tak boleh elak dah dari di seludup dalam stadium. Macam tak ada penguatkuasaan aje. Sama je siapa lawan pun. Mesti ada mercun. Kena mata orang kang.

Berbalik pada game semalam, nampak Kelantan lebih pressure sebab penyokong ramai. Negeri sembilan nampak bermain lebih relaks.

Kemenangan semalam membolehkan Negeri Sembilan dinobatkan sebagai juara Piala Malaysia. Tahniah Negeri Sembilan.



Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.