Ni lah gambar seekor wak-wak yang telah kena jerat aring aku buat. Kesian la ko ye. Ada lagi seko aku tak dapat kena jerat. Ape aku buat dengan burung ni jangan la korang tanya ye. Seminggu beraya macam-macam aku buat,  aku memukat kat parit, aku jerat burung, meriah weh. Member aku tak balik kampung, balik kampung bini dia. Tak cukup korum la nak mengumpat. Maklum je la orang dah bebini […]

Categories: misc