Home » Uncategorized

12 gambar modifikasi tubuh ektrem, AWAS!!! gambar bogel

21 February 2010 11 Comments

Gile betul mat saleh ni dengan tattoo. Dan lagi gile kalau buat modifikasi tubuh yang ekstrim. Bawah ni ada 12 gambar modifikasi ekstrim tubuh. Tapi awas, berdosa besar tau pakai tatoo bagi orang Islam.

1.  Mamat Rick ni dikatakan buat modifikasi tattoo menyerupai zombi. Ada bakat boleh berlakon filem Zombie kampung pisang 2.

2. Mamat Catman ni pulah buat implant gigi dan implant muka bagi jadi bentuk seakan-akan kucing. Kalau kena gigit ni memang seksa.

3. Ni plak gambo Julia Gnuse. Tubuh beliau dipenuhi tattoo sebab beliau ada penyakit kulit. Jadi untuk nak cover penyakit kulitnya, dia pakai tattoo. Tattoo satu badan.

4. Harimau bintang bernama Tom. Pernah pegang rekod Guiness bagi manusia banyak tattoo. Tom ni berumur 73 tahun dan belanja banyak duit untuk tattoonya.

5. Beliau ni adalah kawan apek dalam filem cicakman. Lidahnya bercabang. Boleh caya ke kalau orang lidah bercabang ni bercakap. Antara modder yang glemer dan pernah masuk tv. Beliaulah Eric Sprague.

6. Horace Ridler, manusia kuda belang. Beliau merupakan salah seorang aristokrat dari perang dunia pertama. Beliau memakai tattoo belang-belang hitam putih. Beliau meninggal dunia pada tahun 1969.

7. Lelaki paling banyak tattoo. Lelaki ini menutup seluruh badannya dengan tattoo. Memang dah jadi budak hitam dah ni. Lebih 1000 jam digunakan untuk memasang tattoo.

8. Perempuan subang. Banyak betui subag dia. Penuh satu muka. Pada bulan Feb 2009, jumlah sunag ditubuhnya adalah 6005. Berat keseluruhan barang-barang kemas yang ditindik adalah mencapai 3 kilogram.

9. The Enigma. Paul Laurence atau lebih mesra dipanggil The Enigma mempunyai tattoo seperti jigsaw puzzle. Beliau popular dalam aktiviti seperti menelan pedang, drill lubang hidung, telan cecair kemudian memuntahkan balik kemudian telan balik cecair yang sama. Eeeeuuuuww.

10. Perempuan harimau. Beliau ni merupakan bekas isteri The Enigma. Beliau mempunyai implan misai harimau di mukanya.

11. Dumont merupakan pengkritik seni dan budaya untuk sebuah surat khabar di Geneva. Beliau mempunyai implan seperti tanduk serta mempunyai subang besar.

12. Tak tau le sama ada manusia sotong ni bapuk ke tak, tapi yang pasti beliau ni mempunyai implan berbentuk sesungut sotong.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Comments »

  • Anarm said:

    budak2 muda kt malaysia sekarang ni pon mcm dh nak terikut2 dengan budaya tatoo dan subang ni.. yang laki pakai subang?? ghey~
    .-= Anarm´s last blog ..Comodo Dragon †Internet Browser Terbaru =-.

  • admin (author) said:

    Kalau subag boleh le tanggal2, tapi kalau tattoo, memang susah gile nak buang tanpa cederakan badan.

  • Kreuger said:

    macam tuh macam dah sekelompok makhluk dalam neraker jer. hehe
    .-= Kreuger´s last blog ..TIDUR †dengan harapan masalah akan hilang dengan sendirinya. =-.

  • admin (author) said:

    Nampak macam alien pun ade.

  • ariff said:

    harimau bintang. Lol~ Confirm laju dia lari. haha~
    .-= ariff´s last blog ..Kita Merancang Allah yang Menentukan =-.

  • Mr.Bintang said:

    bukannya cantik.. bertambah hodoh lagi ade lah.. hohoho..

  • admin (author) said:

    A group of freak show…

  • admin (author) said:

    Pancit kot harimau bintang tu. Dah umo 73 tahun ma.

  • prodas said:

    bro pn kalau senang2 lawatlh blog saya…info fasal automotif tempatan

    http://prodas.wordpress.com/
    .-= prodas´s last blog ..Gambar Terbaru Proton Hybrid Concept =-.

  • ery said:

    alamak..mmg tk de kje tol diorang ni
    .-= ery´s last blog ..Berita Baik Untuk Seluruh Rakyat Malaysia =-.

  • admin (author) said:

    Teringin ke ery?

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.