laicikang

Pengumuman

Kalau korang selalu makan sate kajang kat bangunan Dato Nazir sebelah stadium Kajang tu adalah dinasihatkan supaya jangan order air laicikang. Ini adalah kerana memang takde laicikang kat situ. Orderlah air-apa pun tetapi bukan laicikang.

P/s-laicikang terbaik setakat ni aku rasa kat Restoran Ubi Kayu USJ.

Carian kesini:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,
Categories: misc

6 Responses so far.

  1. samdaddycool says:

    cis,…. buat sapen aku jek… :D

    samdaddycool’s last blog post..REVIEW : Majalah IM vol. 12 – Buat duit dengan pemasaran affiliate

  2. admin says:

    Tula bro, aku tengok semua pelayan Sate Kajang Haji samuri ni muka indon. Lain aku minta, lain yang dia faham.

  3. lankapo says:

    hehe aku ingat ko jumpa lidi sate ke dlm laici kang tuhhh

  4. baloot says:

    salam kenal dari aku, baloot.

    hmmm, ko pandai buat suspen ye.. haha. ingatkan ada apa kat dalam laicikang haji samuri tu. cett…

    p/s: apesal blog ni campur2 lak bahasa ni bro?

Leave a Reply